Kateřina Kaňovská

Bachelor's thesis

Destinační marketing města Benátky

Destination marketing of the city of Venice
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je popsání a zhodnocení destinačního marketingu v konkrétní destinaci Benátky. Teoretická část se bude zabývat problematikou destinačního marketingu, jeho hlavními prvky a funkcemi a také samotným vývojem turistické destinace. Teoretické znalosti budou následně aplikovány v praktické části. Praktická část nejprve vymezí destinaci, popíše její hlavní subjekty a spolupráci …more
Abstract:
The main goal of the bachelor thesis is to describe and evaluate destination marketing in a specific destination - Venice. The theoretical part will deal with the issue of destination marketing, its main elements and functions, as well as the development of the tourist destination. Theoretical knowledge will then be applied in the practical part. The practical part first defines the destination, describes …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2022

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. František Zjevík, DiS.
  • Reader: Petra Koudelková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON