Fairtrade produkty ve vybraných maloobchodních řetězcích v ČR – Denisa Jíchová
Denisa Jíchová
Bachelor's thesis
Fairtrade produkty ve vybraných maloobchodních řetězcích v ČR
Abstract:
Pomocí triangulace metod se v bakalářské práci analyzuje problematika fair trade, povědomí občanů o této metodě a Fairtrade produktech. Analýzy se zaměřují na občany ČR, kteří nakupují v maloobchodních řetězcích. V bakalářské práci jsou zvoleny výzkumné metody, jako jsou mystery shopping, řízené rozhovory a dotazníkové šetření. Mystery shopping byl proveden v maloobchodních řetězcích Kaufland Česká …moreAbstract:
Using triangulation of methods, the bachelor's thesis analyzes the issue of fair trade, citizens' awareness of this method and Fairtrade products. The analyzes focus on Czech citizens who shop in retail chains. Research methods such as mystery shopping, guided interviews and a questionnaire survey are chosen in the bachelor's thesis. Mystery shopping was carried out in the retail chains Kaufland Czech …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2022
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/q0thx/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2022
- Supervisor: Ing. et Ing. Nikola Sagapova
- Reader: Ing. Zuzana Ardolfová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JÍCHOVÁ, Denisa. \textit{Fairtrade produkty ve vybraných maloobchodních řetězcích v ČR}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2022. Available from: https://theses.cz/id/f8fmsm/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Business Economics / Business Economics
Theses on a related topic
-
Koncept Fair Trade a jeho možnosti v prostředí maloobchodu na území České republiky
Jirušková Jirušková -
Problematika obchodu s Fair Trade výrobky
Kristýna Jedličková -
Fair Trade jako podpora udržitelného rozvoje
Sára MAKKIEHOVÁ -
Uplatnění výrobků pod značkou Fair trade cocoa
Monika ANTOŇŮ -
Spotřebitelské preference při nakupování fair trade kávy
Jana Mašková -
Chování spotřebitele na českém trhu zaměřené na Fair trade produkty
Eliška Svárovská -
Návrh a statistické vyhodnocení dotazníku k problematice Fair trade v ČR
Jaromír Chomout -
Představení fair trade a povědomí jihočeské veřejnosti o tomto globálním tématu
Jana BESTREJKOVÁ