Teoretická východiska návrhu gymnaziálního předmětu Zážitková pedagogika – Tomáš KRUL
Tomáš KRUL
Master's thesis
Teoretická východiska návrhu gymnaziálního předmětu Zážitková pedagogika
The theoretical basis of the proposal for high school subject Experiential pedagogy
Anotácia:
Práce se zabývá využitím zážitkové pedagogiky ve středoškolské gymnaziální výuce, cílem je nalézt uplatnění v rámci samostatného předmětu. Tohoto se snažíme dosáhnout v teoretické rovině analýzou aktuálního stavu poznání v oblastech zážitková pedagogika, české sekundární školství a vývojová psychologie adolescenta. Analýzu literatury jsme doplnili orientačním pilotním výzkumem. Prvním dotazníkovým …viacAbstract:
The thesis deals with the use of experiential pedagogy in secondary school education. The goal is to find its use and practical application in the form of a separate school subject. To meet this goal the analysis of the actual state of knowledge in the areas of experiential pedagogy, Czech secondary education and developmental psychology of adolescents has been carried. The analysis of literature is …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
141385
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Radek Hanuš, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRUL, Tomáš. Teoretická východiska návrhu gymnaziálního předmětu Zážitková pedagogika. Olomouc, 2011. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of Physical CultureMaster programme / odbor:
Physical Education and Sports / Recreology
Práce na příbuzné téma
-
Duševní zdraví a psychologická pohoda starších adolescentů v kontextu pandemie covid-19 ve vztahu k osobnostním rysům, perfekcionismu a užívání sociálních sítí
Šárka Horáková -
Souvislost rodičovských výchovných stylů a vnímaného smyslu hry, a jejich vztah s výběrem hračky
Simona Lakomá -
Význam letních táborů a víkendových volnočasových akcí pro mládež a dospělé v životě účastníků virtuální hry Pentagramus a jejich motivace
Kateřina Kočařová -
Možnosti mezioborového propojení výtvarné, dramatické a osobnostní a sociální výchovy
Magda KAŇOVSKÁ -
Osobnostní a sociální rozvoj dětí ve sportovním kroužku florbalu v Domě dětí a mládeže Modřany
Veronika Vavrušková -
Osobnostní rozvoj lektorů zkušenostního učení
Vendula Šolcová -
Rozvoj profesních kompetencí a realizace akčního výzkumu
Lucie ŽDÁNSKÁ -
Dynamický model zkušenostního učení ve studijním programu Učitelství pro základní školy. Inovace v přípravě učitelů ke vzdělávání pro udržitelný rozvoj na základní škole
Helena Havránková
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Theses f8h0dr f8h0dr/2
16. 5. 2011