Podnikatelský plán a strategie podniku v oblasti e-businessu – Bc. Andrea Lapošová
Bc. Andrea Lapošová
Master's thesis
Podnikatelský plán a strategie podniku v oblasti e-businessu
Business plan and strategy of a company in the e-business field
Abstract:
This thesis „Business plan and strategy of a company in the e-business field“ deals with strategic management of enterprising in the e-business field. The first part is concentrated on basic terms of e-business, creating business plan, external and internal strategic analysis, financial analysis and possibilities of strategy in theoretical view. In the second part this knowledge is aplicated on sole …moreAbstract:
Táto diplomová práca na tému „Podnikateľský plán a stratégia podniku v oblasti e-businessu“ sa zaoberá strategickým riadením podnikania v oblasti e-businessu. Prvá časť sa zameriava na základné pojmy e-businessu, tvorbu podnikateľského plánu, externú a internú strategickú analýzu, finančnú analýzu a možnosti stratégie z teoretického hľadiska. V druhej časti sú tieto poznatky aplikované na podnik. Záver …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/rt11e/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2011
- Supervisor: Mgr. Ing. Jan Žák
- Reader: Ing. Petr Mikuš, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LAPOŠOVÁ, Andrea. \textit{Podnikatelský plán a strategie podniku v oblasti e-businessu}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2011. Available from: https://theses.cz/id/f8o9g3/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova