Řízení a kvalita gastronomických služeb v hotelu – Adam Navrátil
Adam Navrátil
Bakalářská práce
Řízení a kvalita gastronomických služeb v hotelu
Hotel management and quality control
Anotace:
Navrátil, Adam. Kvalita a řízení gastronomických služeb v hotelu. [Bakalářské práce] Vysoká škola hotelová. Praha : 2013. Celkový počet stran je 62. Moje bakalářská práce se v teoretické části zabývá prozkoumáním pojmů gastronomických služeb, managementu a organizační strukturou v gastronomii. V analytické části na základě dotazníkového šetření zkoumám současný stav, což by mělo vytvořit prostor pro …víceAbstract:
Navrátil, Adam. Quality and management of hotel catering services. [Bachelor thesis] University of Hospitality. Prague: 2013. Total number of pages is 62. In theoretical part my thesis deals with the exploration of catering services concepts, management and organizational structure in gastronomy. The analytical part, using survey, examines the current status and should lead to hotel services improvement …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 10. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/8177/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 1. 2014
- Vedoucí: Ing. Blanka Zimáková
- Oponent: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NAVRÁTIL, Adam. \textit{Řízení a kvalita gastronomických služeb v hotelu}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/f8ttai/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Kvalita a management kvality poskytovaných stravovacích služeb v gastronomii
Eliška Rysulová -
Management kvality poskytovaných služeb v gastronomii
Eva Šulecová -
Management a kvalita stravovacích služeb v kontextu současných trendů (v Olomouci)
Evangelina Šťastná -
Management kvality gastronomických služeb
Tereza Holečková -
Management kvality ve službách cestovního ruchu
Marcela Kučerová -
Management kvality ve vztahu k řízení lidských zdrojů ve vybraných hotelech
Iuliia Vilchanska -
Management kvality lázeňských služeb
Viktória Nováková -
Košer turismus a jeho unikátní produkt Kosher Hotel KING DAVID Prague
Hana Stoličková