Diferenciace výuky ukrajinsky mluvících žáků na české základní škole – Lenka KOUDELKOVÁ
Lenka KOUDELKOVÁ
Bakalářská práce
Diferenciace výuky ukrajinsky mluvících žáků na české základní škole
Differentiation of teaching Ukrainian-speaking pupils in a Czech primary school
Anotace:
Tato bakalářská práce s názvem "Diferenciace výuky ukrajinsky mluvících žáků na české základní škole" pojednává o důležitosti diferenciace ve výuce na základních školách, přičemž zdůrazněna a blíže probráno je využití diferenciace u žáků s odlišným mateřským jazykem, konkrétně se jedná o ukrajinsky mluvicí žáky, začleňované do českých škol. Teoretická část práce na základě relevantní odborné literatury …víceAbstract:
This bachelor thesis titled "Differentiation of Teaching of Ukrainian-speaking Pupils at the Czech Primary School" discusses the importance of differentiation in teaching at primary schools, while the use of differentiation for pupils with a different mother tongue, specifically Ukrainian-speaking pupils integrated into Czech schools, is emphasized and discussed in more detail. Based on relevant literature …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jitka Plischke, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOUDELKOVÁ, Lenka. Diferenciace výuky ukrajinsky mluvících žáků na české základní škole. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy / Německý jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Připravenost učitelů na základní škole na práci s žákem s odlišným mateřským jazykem
Miroslava Wetterová -
Rozvoj kritického myšlení a vzájemné tolerance pomocí práce s interpretovanou četbou s náboženskou tematikou
Nikola Ginterová -
Specifika práce s žáky s odlišným mateřským jazykem
Monika Raimrová -
Začleňování žáků s odlišným mateřským jazykem do vzdělávacího systému České republiky
Alexandra Hiermanová -
Inkluze žáků s odlišným mateřským jazykem na vybraných základních školách
Žaneta Neubergová -
Obtíže učitelů při výuce žáků s odlišným mateřským jazykem
Marie Almeida -
Začleňování žáků s odlišným mateřským jazykem do vzdělávacího systému České republiky
Alexandra Hiermanová -
Začlenění dětí s odlišným mateřským jazykem z pohledu pedagoga
Roman Kadlík
Název
Vložil
Vloženo
Práva