Efektivita užití humoru v reklamní kampani – Martina Masná
Martina Masná
Bakalářská práce
Efektivita užití humoru v reklamní kampani
The Effectiveness of Using Humor in an Advertising Campaign
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje tématu efektivního užívání humorného apelu v reklamních spotech. Klade si za cíl komplikovanou problematiku emocionálních reklamních apelů rozšířit o poznatky a pohledy z další perspektivy. Teoretická část definuje základní pojmy zásadní pro realizaci průzkumu, jako je reklama, reklamní apely, emoce, humor, faktory, které ovlivňují jeho efektivní působení či motivace spotřebitelského …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the topic of effective use of humorous appeal in commercials. It aims to expand the complicated issue of emotional advertising appeals with knowledge from another perspective. The theoretical part defines the basic concepts which are essential for the implementation of the survey, such as advertising, advertising appeals, emotions, humor, factors that affect effective …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Masná, Martina. Efektivita užití humoru v reklamní kampani. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Reklama jako obraz kultury
Khrystyna Beregova -
Sociální reklama se zaměřením na problematiku palmového oleje
Kristýna Vávrová -
Reklama v bankovním sektoru
Elena Märzová -
Reklama v sémiotické perspektivě
Jiří Sodoma -
Jaké lidské hodnoty odráží současná reklama?
Dana Černíková -
Historie a současnost reklamní kampaně značky Adidas
Elvina Mambetova -
Analýza vnímání privátních značek na českém trhu
Šárka Konhefrová -
Současnost a budoucnost reklamní kampaně analyzované značky
Valeriya Kremko