Struktura spotřebních zájmů současné mladé generace – Ing. Martin Kejř
Ing. Martin Kejř
Bakalářská práce
Struktura spotřebních zájmů současné mladé generace
Structure of the consumer interests of current young generation
Anotace:
V této bakalářské práci na téma "Struktura spotřebních zájmů současné mladé generace" se autor snaží v teoretické části popsat a objasnit zásadní pojmy, které jsou důležité pro toto téma. Hlavním záměrem bakalářské práce je zobrazení konkrétních spotřebních preferencí a zájmů současné mladé generace žijící v České republice. V praktické části autor uvádí výsledky dotazníkového šetřen, týkající se spotřebních …víceAbstract:
In this thesis entitled "Structure of the consumer interests of current young generation", the author tries in the teoretical part to describe and explain major concepts that are relevant to this topic. The main objective of this thesis is to show specific consumption preferences and interests of the young generation living in the Czech Republic. In the practical part, the author presents the results …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/r6v0b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2013
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: prof. PhDr. Petr Matějů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Politika životních stylů v prostředí subkultur hipsterů a identifikace jejich spotřebních preferencí
Anna Čubová -
Subkultura gothic jako trend mládeže a způsob trávení volného času
Michaela OTTAVIANI -
Problematika volného času s přihlédnutím ke specifickým subkulturám mládeže
Kateřina BRAUNOVÁ -
Volný čas a jeho prožívání s ohledem na věkovou strukturu pracovníků
Kateřina Roučková -
Řízení vztahů se zákazníky a tvorba hodnoty a přidané hodnoty
Milan Milata