Marketingová strategie firmy GymBeam, s. r. o. – Natálie Janotová
Natálie Janotová
Bakalářská práce
Marketingová strategie firmy GymBeam, s. r. o.
Marketing Strategy of the Firm GymBeam, s. r. o.
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je marketingová strategie firmy GymBeam, s. r. o. Hlavním cílem práce je zjistit spotřebitelské preference stávajících a potenciálních zákazníků společnosti firmy GymBeam a na základě analýzy stávající marketingové strategie navrhnout doporučení na její vylepšení. Dílčími cíli jsou dále identifikovat trendy v odvětví zdravého stravování a analyzovat strategii konkurence …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis is the marketing strategy of the firm GymBeam, s. r. o. The main objective of the thesis is to identify the consumer preferences of existing and potential customers of GymBeam and, based on the analysis of the existing marketing strategy, propose recommendations for its improvement. The sub-objectives are also to identify trends in the healthy eating industry and to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89206
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
- Vedoucí: Jitka Volfová
- Oponent: Petra Šebová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89206
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev