Natálie Janotová

Bachelor's thesis

Marketingová strategie firmy GymBeam, s. r. o.

Marketing Strategy of the Firm GymBeam, s. r. o.
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je marketingová strategie firmy GymBeam, s. r. o. Hlavním cílem práce je zjistit spotřebitelské preference stávajících a potenciálních zákazníků společnosti firmy GymBeam a na základě analýzy stávající marketingové strategie navrhnout doporučení na její vylepšení. Dílčími cíli jsou dále identifikovat trendy v odvětví zdravého stravování a analyzovat strategii konkurence …more
Abstract:
The topic of this bachelor thesis is the marketing strategy of the firm GymBeam, s. r. o. The main objective of the thesis is to identify the consumer preferences of existing and potential customers of GymBeam and, based on the analysis of the existing marketing strategy, propose recommendations for its improvement. The sub-objectives are also to identify trends in the healthy eating industry and to …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2023
  • Supervisor: Jitka Volfová
  • Reader: Petra Šebová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89206