Social Media as an Effective Tool to Promote Business – Islambek Tolegenov
Islambek Tolegenov
Bakalářská práce
Social Media as an Effective Tool to Promote Business
Abstract:
This Thesis discusses about how Airbnb is a company website that allows people to host travelers and turn their residence into an asset. Guest gets to rent rooms according to their needs. The company was established in 2008, and ten years later by a very rapid growth, the company is making turnover of millions of rooms per year. In this thesis effects of utilizing social media platforms to increase …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Richard Selby, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social Media Marketing
Nia Todua -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Social Media Marketing
Anemilia Sobalvarro -
Social Media Marketing
Truc Pham Thanh -
The impact of social media marketing on brand loyalty
Nirmmal Thekkummalayil Kunjumon -
Social Media Marketing
Md Zakaria Chowdhury Risart -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova
Název
Vložil
Vloženo
Práva