Arina Anufriieva

Bakalářská práce

Marketing a zohledňování sociální a kulturní různorodosti

Marketing in various cultural and social settings
Anotace:
Téma práce Marketing a zohledňování sociální a kulturní různorodosti je velmi aktuální z toho důvodu, že v posledních třiceti letech vývoje lidstva začal dosud nebývalý růst globalizace světového hospodářství prostřednictvím liberalizace mezinárodního obchodu a nových způsobů komunikace. Cílem práce je zjistit, zda je vhodná nová produkce firmy IKEA a její reklamní kampaň ve dvou rozdílných prostředích …více
Abstract:
Marketing theme of work and consideration of social and cultural diversity is very relevant for this reason that in the last thirty years of human evolution began an unprecedented growth in globalization of the world economy through international trade liberalization and new modes of communication. The aim of the work is to find out if IKEA's new production and advertising campaign is appropriate in …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
  • Vedoucí: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
  • Oponent: Ing. Miroslav Dittrich

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní