Marketing neziskových organizací – Ing. Nikol Kissová
Ing. Nikol Kissová
Bakalářská práce
Marketing neziskových organizací
Marketing of non-profit organizations
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku využití marketingu a jeho nástrojů v oblasti neziskového sektoru. Teoretická část vychází z charakteristiky obecného marketingu a aplikuje jeho poznatky na podmínky práce neziskových organizací. Praktická část zahrnuje vlastní marketingový výzkum v podobě vyhodnocení dotazníkového šetření zaměřeného na sledování významu jednotlivých nástrojů marketingového …víceAbstract:
The thesis deals with the issues concerning the application of marketing and its implements in the area of nonprofit sector. The theoretical part includes general marketing characteristics and applies its findings to the conditions of nonprofit organizations work. The practical part includes marketing research in the form of questionnaire investigation evaluation which aims at observing the significance …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qpil5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2012
- Vedoucí: Mgr. Stanislava Borejová
- Oponent: Ing. Jana Plíšková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Karolína Šašková -
Event marketing a jeho efektivita
Adéla Babišová -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
Analysis of the marketing activities of the INEX-SDA non-profit organization
Michaela Zusková -
Marketing organizace v oblasti pohostinství a cestovního ruchu
Iveta Formánková -
Efektivita konkrétních nástrojů komunikačního mixu vhodných pro neziskový sektor sledovaná na komunikační strategii vybrané nadace
Jakub Janoušek -
Komunikační mix neziskové organizace
Lucie VONDRYSKOVÁ