Ing. Nikol Kissová

Bachelor's thesis

Marketing neziskových organizací

Marketing of non-profit organizations
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku využití marketingu a jeho nástrojů v oblasti neziskového sektoru. Teoretická část vychází z charakteristiky obecného marketingu a aplikuje jeho poznatky na podmínky práce neziskových organizací. Praktická část zahrnuje vlastní marketingový výzkum v podobě vyhodnocení dotazníkového šetření zaměřeného na sledování významu jednotlivých nástrojů marketingového …more
Abstract:
The thesis deals with the issues concerning the application of marketing and its implements in the area of nonprofit sector. The theoretical part includes general marketing characteristics and applies its findings to the conditions of nonprofit organizations work. The practical part includes marketing research in the form of questionnaire investigation evaluation which aims at observing the significance …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2012
  • Supervisor: Mgr. Stanislava Borejová
  • Reader: Ing. Jana Plíšková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní