Ing. Nikol Kissová
Bachelor's thesis
Marketing neziskových organizací
Marketing of non-profit organizations
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku využití marketingu a jeho nástrojů v oblasti neziskového sektoru. Teoretická část vychází z charakteristiky obecného marketingu a aplikuje jeho poznatky na podmínky práce neziskových organizací. Praktická část zahrnuje vlastní marketingový výzkum v podobě vyhodnocení dotazníkového šetření zaměřeného na sledování významu jednotlivých nástrojů marketingového …moreAbstract:
The thesis deals with the issues concerning the application of marketing and its implements in the area of nonprofit sector. The theoretical part includes general marketing characteristics and applies its findings to the conditions of nonprofit organizations work. The practical part includes marketing research in the form of questionnaire investigation evaluation which aims at observing the significance …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/qpil5/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2012
- Supervisor: Mgr. Stanislava Borejová
- Reader: Ing. Jana Plíšková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Analysis of the marketing activities of the INEX-SDA non-profit organization
Michaela Zusková -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Efektivita konkrétních nástrojů komunikačního mixu vhodných pro neziskový sektor sledovaná na komunikační strategii vybrané nadace
Jakub Janoušek -
Komunikační mix neziskové organizace
Lucie VONDRYSKOVÁ -
Revenue mix of nonprofit organizations. Evidence from France.
Hanna Mykytyn