Denis FORBRICH

Bakalářská práce

CRM aktivity online sázkových kanceláří

CRM Activities of Online Sportsbook Operators
Anotace:
Tato bakalářská práce zabývá využitím prvků managementu vztahů se zákazníky u interne-tových sázkových kanceláří. Práce analyzuje, jakým způsobem vnímají internetové sázko-vé kanceláře proces budování vztahů se zákazníky, porovnává toto vnímání u rozdílných sázkových kanceláří a následně přidává doporučení pro optimalizaci CRM u online sázko-vých kanceláří.
Abstract:
This thesis deals with the use of customer relationship management elements among online bookmaker companies. This work analyzes, how the Internet bookmakers perceive the process of building relationships with customers, compares this perception at different bookmakers and then adds recommendations to optimize CRM in online betting compa-nies.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Zveřejnit od: 4. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

FORBRICH, Denis. CRM aktivity online sázkových kanceláří. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe