Využití reklamy ve vyhledávací síti pro podnik Victoria Bowling pomocí nástrojů Google AdWords a Seznam Sklik – Lukáš Tisoň
Lukáš Tisoň
Bakalářská práce
Využití reklamy ve vyhledávací síti pro podnik Victoria Bowling pomocí nástrojů Google AdWords a Seznam Sklik
Usage of internet advertising for Victoria Bowling using Google AdWords and Seznam Sklik tools
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá online marketingem, konkrétněji hlavně reklamou v PPC systémech. Představuje dva nejvyužívanější nástroje pro tuto formu reklamy v České republice. Dále popisuje principy fungování těchto systémů, postup přípravy reklamních kampaní, optimalizace a vyhodnocení. Hlavním cílem této práce je vyhodnocení reklamních kampaní ze zmíněných systémů, jejich porovnání a předložení návrhu …víceAbstract:
This bachelor's thesis is focused on online marketing, more specifically on advertising through PPC systems. It introduces the two most widely used tools for this form of advertising in the Czech Republic. It also describes the principles of the functioning of these systems, the process of preparation of advertising campaigns, optimization and evaluation. The main goal of this thesis is to evaluate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/70268
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2017
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Jiří Mařík
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TISOŇ, Lukáš. \textit{Využití reklamy ve vyhledávací síti pro podnik Victoria Bowling pomocí nástrojů Google AdWords a Seznam Sklik}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/f9jx65/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/70268
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
PPC a remarketing na Facebooku, Google AdWords a v Sklik
Hanuš Weisl -
Analýza reklamních systémů AdWords a Sklik
Marek Jíša -
Hodnotenie efektívnosti rôznych postupov v PPC reklamách
Zuzana Hurtová -
PPC reklamní kampaně
Dominika Bukovská -
PPC marketing zvolené společnosti
Marcel Patěk -
Internetový marketing prostřednictvím výkonnostní PPC reklamy ve vybrané firmě
Ondřej Svoboda -
Komparace reklamních systémů Sklik a Google Adwords
Tomáš Veselý -
Analýza PPC systémů na českém trhu
Tereza Tomišková