Ing. Raimund Czernek
Master's thesis
Návrh marketingového mixu pro podnik
Design marketing mix for Aneri Disco Club
Abstract:
Předmětem diplomové práce je sestavení marketingového mixu pro Aneri Disco Club. V první části jsou zpracovány jednotlivé složky marketingového mixu, tedy produkt, cena, distribuce a propagace. Další části se zabývají představením podniku, analýzou současného stavu a sestavením marketingového mixu pomocí jednotlivých návrhů.Abstract:
The subject of this thesis is to design a marketing mix for Aner Disco Club. The first part presents the separate components of the marketing mix, i.e. product, price, place and promotion. The next part deals with company presentation, analyzing the current situation and developing a marketing mix using individual proposals.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2013
Identifier:
https://is.sting.cz/th/keose/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 5. 2013
- Supervisor: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Reader: Ing. Luděk Sladký
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová