Účinky specifických poruch učení na self-koncept a sociometrickou pozici dítěte ve třídě – Miloslava ŘÍHOVÁ
Miloslava ŘÍHOVÁ
Diplomová práce
Účinky specifických poruch učení na self-koncept a sociometrickou pozici dítěte ve třídě
Self-concept and sociometrical position in children with learning disabilities
Anotace:
Problematika specifických poruch učení a jejich vliv na osobnost dítěte a jeho pozici ve společnosti je doposud málo probádanou oblastí. Cílem této diplomové práce je zjistit, jaký vliv má specifická porucha učení na self-concept dítěte, jak výskyt určité specifické poruchy toto dítě ovlivňuje a jak se s tímto problémem samotné dítě vyrovnává. Předmětem teoretické části je seznámení se s problematikou …víceAbstract:
The issues of specific learning disabilities and their influence on children?s personality and his position in society has not been much explored yet. The aim of this diploma thesis is to identify the influence of learning disabilities on children?s self-concept, find out how the child is influenced by learning disabilities and how he is able to cope with this problem himself. The theoretical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2012
Zveřejnit od: 29. 6. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jiří Jošt, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŘÍHOVÁ, Miloslava. \textit{Účinky specifických poruch učení na self-koncept a sociometrickou pozici dítěte ve třídě}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/f9pz3r/.
Jak správně citovat práci
ŘÍHOVÁ, Miloslava. Účinky specifických poruch učení na self-koncept a sociometrickou pozici dítěte ve třídě. Č. Bud., 2012. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.6.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 6. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň ZŠ - anglický jazyk pro 1. stupeň ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Sebehodnocení žáků se specifickými vývojovými poruchami učení a jejich pozice ve školní třídě
Lenka Krausová -
Žáci s vývojovými poruchami učení a jejich pozice ve třídě
Jarmila Skládalová -
Dětská obezita a pozice dítěte ve školní třídě
Tereza Cihlářová -
Vliv osobnostních determinant na sociometrickou pozici ve školní třídě adolescentů
Jindřiška Šmejkalová -
Determinanty sociometrické pozice žáka ve školní třídě
Pavel KALABZA -
Sociální pozice žáka ve třídě 1. stupně základní školy
Simona SCHUBERTOVÁ -
Attachment a vztahy s vrstevníky ve školní třídě v období adolescence
Natálie BOROVSKÁ -
Účinky specifických poruch učení na self-koncept a sociometrickou pozici dítěte ve třídě (práce je součástí rozsáhlejšího výzkumného projektu "Morfologické uvědomění u dyslektiků")
Lenka NOVOTNÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva