Porovnání ziskovosti pay-to-play modelů na českém a britském trhu počítačových her s hodnocením vlivu free-to-play modelů a pirátství – David Matušinec
David Matušinec
Bakalářská práce
Porovnání ziskovosti pay-to-play modelů na českém a britském trhu počítačových her s hodnocením vlivu free-to-play modelů a pirátství
Comparison of profitability of pay-to-play models between the United Kingdom and the Czech Republic computer games markets with evaluation of effect of free-to-play models and piracy
Abstract:
The aim of this study is to find out where is money made and where is it lost in a computer gaming industry, which is one of the most significant sector of mass media. To achieve this aim, research made in this dissertation had compared profitability of pay-to-play models in the United Kingdom and the Czech Republic and evaluate effect of free-to-play models and piracy on these pay-to-play models. …víceAbstract:
Cílem této práce je snaha zjistit, kde se jsou peníze vytvářeny a kde se ztrácí v počítačovém herním průmyslu, což je jeden z nejvýznamnějších sektorů masových medií. Za účelem dosažení cíle byl proveden v této práci výzkum, který porovnal ziskovost pay-to-play herních business modelů ve Velké Británii a České republice s vyhodnocením vlivu free-to-play modelů a pirátství. Výzkumnou metodou bylo zvoleno …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 8. 2015
Zveřejnit od: 24. 8. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2015
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MATUŠINEC, David. \textit{Porovnání ziskovosti pay-to-play modelů na českém a britském trhu počítačových her s hodnocením vlivu free-to-play modelů a pirátství}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/f9sw7i/.
Jak správně citovat práci
Matušinec, David. Porovnání ziskovosti pay-to-play modelů na českém a britském trhu počítačových her s hodnocením vlivu free-to-play modelů a pirátství. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.8.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 8. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové strategie The Sims a paratextů hry
Lucie Holanová -
Vytvoření hry s integrací jazykových modelů
Jiří POSPÍŠIL -
Využití potenciálu herních komunit při vývoji digitální hry podle příkladu Age of Empires II
Daniel Švancara -
Herní design – tvorba vlastní soulslike hry
Oliver Stančev