Nákupní atmosféra ve vybrané maloobchodní jednotce – Bc. Iveta GOLKOVÁ
Bc. Iveta GOLKOVÁ
Master's thesis
Nákupní atmosféra ve vybrané maloobchodní jednotce
Buying atmosphere in the selected retail unit
Anotácia:
Diplomová práce se v závislosti na svém hlavním cíli zabývá analýzou nákupní atmosféry vybrané maloobchodní jednotky. V rámci první části práce - literární rešerše - je zpracován teoretický základ dané problematiky. Druhá část - vlastní práce - se již zabývá samotnou analýzou. Pro tuto analýzu byla vybrána nákupní atmosféra maloobchodní jednotky Tesco České Budějovice, jejíž popis je v práci zahrnut …viacAbstract:
Diploma thesis deals with analysis of the shopping atmosphere of selected retail unit depending on its main objective. In the first part of the thesis - literary research - the theoretical background of the issue is processed. The second part - own work - already deals with the analysis. Retail unit Tesco České Budějovice was chosen for the analysis and a description of its shopping atmosphere is included …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Zverejniť od: 30. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Bc. Alena Srbová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GOLKOVÁ, Iveta. Nákupní atmosféra ve vybrané maloobchodní jednotce. Č. Bud., 2013. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management of Commerce
Práce na příbuzné téma
-
Nákupní atmosféra ve vybrané maloobchodní jednotce.
Jan MILAN -
Merchandising maloobchodní prodejny smíšeného zboží
Nikola Adámková -
Porovnání nákupní atmosféry dvou vybraných maloobchodních jednotek
Aneta BAREŠOVÁ -
Analýza spokojenosti zákazníka vybrané maloobchodní prodejny
Zuzana VYŽRALOVÁ -
Nákupní atmosféra maloobchodní jednotky
Jan Hejna -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Jitka Kučerová -
Design prodejny IKEA a jeho vliv na nákupní chování zákazníků
Zuzana Pavlíková -
Design reklamy z pohledu neuromarketingu
Michaela Bohumínská
Názov
Vložil
Vložené
Práva