Nákupní atmosféra ve vybrané maloobchodní jednotce – Bc. Iveta GOLKOVÁ
Bc. Iveta GOLKOVÁ
Master's thesis
Nákupní atmosféra ve vybrané maloobchodní jednotce
Buying atmosphere in the selected retail unit
Abstract:
Diplomová práce se v závislosti na svém hlavním cíli zabývá analýzou nákupní atmosféry vybrané maloobchodní jednotky. V rámci první části práce - literární rešerše - je zpracován teoretický základ dané problematiky. Druhá část - vlastní práce - se již zabývá samotnou analýzou. Pro tuto analýzu byla vybrána nákupní atmosféra maloobchodní jednotky Tesco České Budějovice, jejíž popis je v práci zahrnut …moreAbstract:
Diploma thesis deals with analysis of the shopping atmosphere of selected retail unit depending on its main objective. In the first part of the thesis - literary research - the theoretical background of the issue is processed. The second part - own work - already deals with the analysis. Retail unit Tesco České Budějovice was chosen for the analysis and a description of its shopping atmosphere is included …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2013
Accessible from:: 30. 4. 2013
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Bc. Alena Srbová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GOLKOVÁ, Iveta. \textit{Nákupní atmosféra ve vybrané maloobchodní jednotce}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2013. Available from: https://theses.cz/id/f9u7sz/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
GOLKOVÁ, Iveta. Nákupní atmosféra ve vybrané maloobchodní jednotce. Č. Bud., 2013. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Nákupní atmosféra ve vybrané maloobchodní jednotce.
Jan MILAN -
Merchandising maloobchodní prodejny smíšeného zboží
Nikola Adámková -
Porovnání nákupní atmosféry dvou vybraných maloobchodních jednotek
Aneta BAREŠOVÁ -
Analýza spokojenosti zákazníka vybrané maloobchodní prodejny
Zuzana VYŽRALOVÁ -
Nákupní atmosféra maloobchodní jednotky
Jan Hejna -
Nákupní atmosféra maloobchodní jednotky
Jan Hejna -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Jitka Kučerová -
Design prodejny IKEA a jeho vliv na nákupní chování zákazníků
Zuzana Pavlíková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights