Aplikace uživatelského přístupu jako vyučovací metody ve výuce fyziky na základní škole – Mgr. Bc. Josef Hanák
Mgr. Bc. Josef Hanák
Rigorózní práce
Aplikace uživatelského přístupu jako vyučovací metody ve výuce fyziky na základní škole
Application of user approach as teaching methods in teaching of physics at the elementary school
Anotace:
Rigorózní práce „Aplikace uživatelského přístupu jako vyučovací metody ve výuce fyziky na základní škole“ představuje výsledky a zkušenosti s realizací akčního výzkumu, týkajícího se možnosti využití tzv. uživatelského přístupu při řešení slovních úloh ve fyzice na 2. stupni základní školy. Žákům byly předloženy zajímavé kvantitativní slovní úlohy z oblasti mikrosvěta i makrosvěta, obsahující fyzikální …víceAbstract:
The rigorous thesis “Application of user approach as teaching methods in teaching of physics at the elementary school” presents results and experiences of the implementation in action research, concerning the possibility of using the user's approach in solving word problems in physics at the upper primary school. Interesting word problems engaging in the microcosm and macrocosm, containing a physical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pm54c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 4. 2016
- Oponent: prof. RNDr. Vladislav Navrátil, CSc., doc. PaedDr. Jana Škrabánková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaRigorózní řízení / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství fyziky pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
The problem-solving ability of students in" British international school of Olomouc", based on the Polya method
Maryam POURPAKDELFEKR -
bricklayer * trends * didactic teaching texts * secondary school
Jiří Toužimský -
Umělecký text v didaktickém aparátu čítanek pro primární školu
Hana Lavičková -
Učební text pro výuku odborného předmětu
Petr Chadima -
Akční výzkum a práce s bezmocí a prokrastinací
Bára LETOCHOVÁ -
Individuální akční výzkum - práce s trémou a stresem
Kateřina TYČOVÁ -
Benefits of CLIL from the Pupil’s Perspective
Adéla Dvořáková