Sociální klima málotřídní školy – Bc. Tereza Babcová
Bc. Tereza Babcová
Bakalářská práce
Sociální klima málotřídní školy
Social climate of the small school with multi-age classes
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá sociálním klimatem málotřídní škole z pohledu aktérů v zdělávání. Cílem celé práce bylo zjistit, jak vybraní aktéři vnímají sociální klima na konkrétní málotřídní škole. První část práce je věnována teoretickým východiskům pro výzkum, kde se věnuji vymezení pojmu málotřídní škola a poukazuji zde na její zvláštnosti, které by mohli mít vliv na vnímané sociální klima. Na to …víceAbstract:
Bachelor thesis resolves social climate of the small school with multi-age classes from perspective of education actors. The aim of this thesis is to determine how selected actors perceive social climate of the concrete small school with multi-age classes. First part deals with theoretical background of research, defines small school with multi-age classes term and points out its specifics, which could …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/eaalo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
- Vedoucí: Mgr. Martina Hrejsemnou
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika a poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Autenticita, nebo odbornost? Vnímání rodilého mluvčího jako učitele anglického jazyka vybranými aktéry vzdělávací politiky
Sára Catherine Prazak -
Analýza diskurzu vybraných aktérů k zvyšování energetické efektivity v České republice
Patrik Vybíral -
Use of an Interactive Whiteboard in English Lessons in a Small School with Composite Classes
Lukáš ČIKL -
An Analysis of Main Goals of Selected Internal Actors of the Civil War in Syria
Petr Svatoň -
Non-state actors and the EU: case study of the representation of selected development aid agencies in the EU decision-making process
Barbora Čechová -
Specifika výuky v málotřídní škole
Kamila Rychterová -
Specifika inkluzivního vzdělávání žáků v malotřídní škole
Kateřina PODEŠVOVÁ -
Technická výchova a její specifika na málotřídní škole
Erika KRAUSOVÁ