Bc. Tereza Babcová
Bachelor's thesis
Sociální klima málotřídní školy
Social climate of the small school with multi-age classes
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá sociálním klimatem málotřídní škole z pohledu aktérů v zdělávání. Cílem celé práce bylo zjistit, jak vybraní aktéři vnímají sociální klima na konkrétní málotřídní škole. První část práce je věnována teoretickým východiskům pro výzkum, kde se věnuji vymezení pojmu málotřídní škola a poukazuji zde na její zvláštnosti, které by mohli mít vliv na vnímané sociální klima. Na to …moreAbstract:
Bachelor thesis resolves social climate of the small school with multi-age classes from perspective of education actors. The aim of this thesis is to determine how selected actors perceive social climate of the concrete small school with multi-age classes. First part deals with theoretical background of research, defines small school with multi-age classes term and points out its specifics, which could …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/eaalo/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2012
- Supervisor: Mgr. Martina Hrejsemnou
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Education / Social Education and Counselling
Theses on a related topic
-
Autenticita, nebo odbornost? Vnímání rodilého mluvčího jako učitele anglického jazyka vybranými aktéry vzdělávací politiky
Sára Catherine Prazak -
Analýza diskurzu vybraných aktérů k zvyšování energetické efektivity v České republice
Patrik Vybíral -
Use of an Interactive Whiteboard in English Lessons in a Small School with Composite Classes
Lukáš ČIKL -
An Analysis of Main Goals of Selected Internal Actors of the Civil War in Syria
Petr Svatoň -
Non-state actors and the EU: case study of the representation of selected development aid agencies in the EU decision-making process
Barbora Čechová -
Specifika výuky v málotřídní škole
Kamila Rychterová -
Specifika inkluzivního vzdělávání žáků v malotřídní škole
Kateřina PODEŠVOVÁ -
Technická výchova a její specifika na málotřídní škole
Erika KRAUSOVÁ