Učební pomůcka k rozvoji prostorové představivosti – Mgr. Michaela Horníčková
Mgr. Michaela Horníčková
Master's thesis
Učební pomůcka k rozvoji prostorové představivosti
Teaching aid to develop geometric imagination
Abstract:
Diplomová práce je rozdělena na dvě části. V první teoretické části se práce zabývá nejprve vysvětlením základní terminologie. Ujasňuje tedy co je to představivost, prostorová představivost a také geometrická představivost. Popisuje představivost a důležitost jejího rozvoje u žáků 1. stupně ZŠ v souvislosti Rámcového vzdělávacího programu a představuje pomůcku krybox, její části a vysvětluje správný …moreAbstract:
This diploma thesis is divided into two parts. In the first theoretical part the diploma thesis deals with an explanation of basic terminology. It clarifying what is imagination, spatial imagination and geometrical imagination. It describes the imagination and importance of its development in primary school pupils in the context of the Framework Educational Program. Introduce krybox, its part and explains …moreKeywords
představivost prostorová představivost geometrická představivost krybox krychle čtvercová síť stavby z krychlí záznamová karta dolní síť horní síť boční síť imagination spatial imagination geometric imagination cube cube net construction from cubes recording card bottom net upper net side net
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 12. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/jyozt/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 2. 2018
- Supervisor: Mgr. Eva Nováková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Prostorová představivost ve výuce na ZŠ
Zdeňka Dulová -
Geometrická představivost u žáků středních škol
Klára KUBICZKOVÁ -
Tvorba pracovních listů pro 1. stupeň ZŠ na téma prostorová představivost
Kateřina KOUDELKOVÁ -
Stavby z krychlí jako prostředek k rozvoji prostorové představivosti na 1. stupni ZŠ
Martina Podzemná -
Rozvíjení prostorové představivosti pomocí geometrických rozcviček
Kateřina Stolínová -
Modely těles jako nástroj pro rozvoj prostorové představivosti u dětí předškolního věku
Kristýna Weberová -
Stavby z krychlí jako prostředek k rozvoji prostorové představivosti na 1. stupni ZŠ
Martina Podzemná -
Měřič kapacity akumulátorů se záznamem na SD kartu
Jan Chýla