Učební pomůcka k rozvoji prostorové představivosti – Mgr. Michaela Horníčková
Mgr. Michaela Horníčková
Diplomová práce
Učební pomůcka k rozvoji prostorové představivosti
Teaching aid to develop geometric imagination
Anotace:
Diplomová práce je rozdělena na dvě části. V první teoretické části se práce zabývá nejprve vysvětlením základní terminologie. Ujasňuje tedy co je to představivost, prostorová představivost a také geometrická představivost. Popisuje představivost a důležitost jejího rozvoje u žáků 1. stupně ZŠ v souvislosti Rámcového vzdělávacího programu a představuje pomůcku krybox, její části a vysvětluje správný …víceAbstract:
This diploma thesis is divided into two parts. In the first theoretical part the diploma thesis deals with an explanation of basic terminology. It clarifying what is imagination, spatial imagination and geometrical imagination. It describes the imagination and importance of its development in primary school pupils in the context of the Framework Educational Program. Introduce krybox, its part and explains …víceKlíčová slova
představivost prostorová představivost geometrická představivost krybox krychle čtvercová síť stavby z krychlí záznamová karta dolní síť horní síť boční síť imagination spatial imagination geometric imagination cube cube net construction from cubes recording card bottom net upper net side net
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jyozt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 2. 2018
- Vedoucí: Mgr. Eva Nováková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Prostorová představivost ve výuce na ZŠ
Zdeňka Dulová -
Geometrická představivost u žáků středních škol
Klára KUBICZKOVÁ -
Tvorba pracovních listů pro 1. stupeň ZŠ na téma prostorová představivost
Kateřina KOUDELKOVÁ -
Stavby z krychlí jako prostředek k rozvoji prostorové představivosti na 1. stupni ZŠ
Martina Podzemná -
Rozvíjení prostorové představivosti pomocí geometrických rozcviček
Kateřina Stolínová -
Modely těles jako nástroj pro rozvoj prostorové představivosti u dětí předškolního věku
Kristýna Weberová -
Stavby z krychlí jako prostředek k rozvoji prostorové představivosti na 1. stupni ZŠ
Martina Podzemná -
Měřič kapacity akumulátorů se záznamem na SD kartu
Jan Chýla