Mgr. Hana ŠUSTKOVÁ

Master's thesis

Je Česko zajímavé pro zahraniční návštěvníky?

Is the Czech republic attractive for foreign visitors?
Abstract:
Diplomová práce zabývající se marketingem destinace cestovního ruchu a soustředící se na aplikaci marketingové teorie do praxe. Rozebírá současnou situaci příjezdového cestovního ruchu v České republice, relevantní segmenty, jejich motivaci k návštěvě destinace. Analyzuje nabídku a poptávku destinace, její konkurenceschopnost, státní podporu cestovního ruchu, činnost agentury Czech Tourism a propagaci …more
Abstract:
Diploma thesis dealing with marketing of touristim destination and concentrating on aplication of marketing theory into practice. Analysing current situation og incoming tourism in the Czech republic, relevant segments as well as their motivation to visit the destination. The thesis is analysing suply and demand of the destination, its´ competitive strength, support of tourism by state, activities …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 8. 2007
Accessible from:: 13. 8. 2007
Identifier: 2801

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 8. 2007

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ŠUSTKOVÁ, Hana. Je Česko zajímavé pro zahraniční návštěvníky?. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 08. 2007

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 13. 8. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications