Bc. Magdaléna Hylenová
Bakalářská práce
Marketing elektromobility
Marketing of electromobility
Anotace:
Bakalářská práce „Marketing elektromobility“ se zabývá elektromobilitou, a to konkrétně její marketingovou složkou. Postupně jsou představeny jednotlivé pojmy, které se týkají elektromobility, jako například elektromobil, hybridní vůz, či pojmy týkající se ekologie, poté také pojmy týkající se marketingu a komunikačního mixu. Tyto pojmy jsou dále i vysvětleny. Praktická část bakalářské práce se věnuje …víceAbstract:
The bachelor's thesis "Marketing of electromobility" deals with electromobility, specifically its marketing component. Gradually, individual concepts related to electromobility are introduced, such as electric cars, hybrid cars, or concepts related to ecology, then also concepts related to marketing and communication mix. These concepts are explained below. The practical part of the bachelor thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB13375
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2022
- Vedoucí: Dr. Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Věra Strnadová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 6. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finanční management
Práce na příbuzné téma
-
Postoj veřejnosti k elektromobilitě a k její marketingové komunikaci v ČR
Jiří Koudelka -
The impact of influencer marketing on customer engagement
Tatiana Larišová -
Impact of the digital content marketing in music industry on customer satisfaction
Platon Gushchin -
Analysis of Guerilla Marketing Effects on Customer Perception
Darina Volná -
Customer relationship as a key for modern marketing companies
Diana Khakimova -
Application of Customer Lifetime Value Model in Marketing Management of E-commerce
Pavel Jašek
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
4. 6. 2022
Kohout, J.
4. 6. 2022