Marketing a propagace obchodní společnosti v oblasti poskytování služeb – Kristýna GREPLOVÁ
Kristýna GREPLOVÁ
Bachelor's thesis
Marketing a propagace obchodní společnosti v oblasti poskytování služeb
Marketing and Promotion of Service Business Company
Abstract:
Bakalářská práce s tématem ?Marketing a propagace obchodní společnosti v oblasti poskytování služeb? je zaměřena na řešení propagace dané obchodní společnosti. V teoretické části se zaměřuje na výklad a popis marketingu a marketingového mixu. Teoretická část se dále zabývá reklamou, jejími cíly a komunikačním mixem. V praktické části se dotýká přímo konkrétní společnosti, SWOT analýzy a výběrem vhodné …moreAbstract:
Bachelor thesis with the theme " Marketing and Promotion of Service Business Company" is focused on solving promotion business company. The theoretical part focuses on the interprettation and description of marketing and marketing mix. Also, the theoretical part deals with advertising its objectives and communication mix. In the practical part, directly affects a specific company, SWOT analysis and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2013
Accessible from:: 9. 5. 2013
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GREPLOVÁ, Kristýna. \textit{Marketing a propagace obchodní společnosti v oblasti poskytování služeb}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Logistics and Crisis Management. 2013. Available from: https://theses.cz/id/fadilb/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
GREPLOVÁ, Kristýna. Marketing a propagace obchodní společnosti v oblasti poskytování služeb. Uherské Hradiště, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.5.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 9. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízeníPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Logistics and Crisis ManagementBachelor programme / field:
Economics and Management / Logistics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová