Eliška JIRÁSKOVÁ

Diplomová práce

Srovnání tematické struktury anglické a české věty

Comparison of the Thematic Structure of the English and the Czech Sentence
Abstract:
English sentence structure is based on different principles from those applied in the Czech language, which uses inflection. In English it is the word order that identifies syntactic roles of clausal elements and as such it rules the formation of a clause. The aim of the submitted paper is to describe the English and the Czech sentence structures using the contrastive method, and point out the difference …více
Abstract:
Struktura anglické věty je založena na odlišných principech než jsou aplikovány v českém jazyce, který užívá flexi. V angličtině definuje syntaktické role větných členů slovosled. Cílem diplomové práce je popsat strukturu anglické a české věty a poukázat na rozdíly i podobnosti anglické a české věty za použití kontrastivní metody. Rozdílnost obou jazyků spočívá hlavně v jejich původu a rozvoji. Angličtina …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 4. 2011
  • Vedoucí: Mgr. Jana Richterová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

JIRÁSKOVÁ, Eliška. Srovnání tematické struktury anglické a české věty. Ústí nad Labem, 2011. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 03. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství cizích jazyků pro základní školy - anglický jazyk

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.