Analýza osob pomocí pohybového senzoru Kinect s využitím Kinect for Windows SDK \nl{} – Antonín HORÁČEK
Antonín HORÁČEK
Bakalářská práce
Analýza osob pomocí pohybového senzoru Kinect s využitím Kinect for Windows SDK \nl{}
The Analysis of Human Body Movement Using Kinect Sensors and Kinect for Windows SDK\nl{}
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce, je analýza pohybového senzoru Microsoft Kinect a jeho mož-ností v souvislosti s identifikací osob. Obsahem práce je seznámení se senzorem, jeho hardwarovým vybavením a softwarovými prostředky, potřebnými pro připojení k osobnímu počítači a k vytváření samostatných aplikací. Důraz je kladen především na využití tohoto přístroje při analýze osob, schopnost senzoru, rozpoznat …víceAbstract:
The aim of my bachelor's thesis is analysis of the motion sensor Microsoft Kinect and its potential int the personal identification field. Contents of the thesis comprise of a general introduction on the sensor, its hardware equipment and extensive software tools, for con-nection to a personal computer and for creating the standalone applications with stress on their use. Emphasis is placed on device …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 6. 2012
Zveřejnit od: 8. 6. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HORÁČEK, Antonín. \textit{Analýza osob pomocí pohybového senzoru Kinect s využitím Kinect for Windows SDK $\backslash$nl$\{\}$}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/fafej4/.
Jak správně citovat práci
HORÁČEK, Antonín. Analýza osob pomocí pohybového senzoru Kinect s využitím Kinect for Windows SDK \nl{}. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.6.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 6. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyBakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informační a řídicí technologie
Práce na příbuzné téma
-
Aplikace na analýzu dat sportovní skupiny s využitím protokolu BLE a senzorů s vlastní pamětí
Pavel Novotný -
Testování nového typu senzoru na bázi Braggovské mřížky (FBG) a konvenční kyslíkové masky pro biomedicínské aplikace
Radek Holuša -
Mobilní aplikace pro analýzu kvality pozemních komunikací
Jakub Hanuš -
3D hra ovládaná pomocí zařízení Kinect
Gabriela Véghová -
Návrh a implementace uživatelského rozhraní pro interakci se zařízením Kinect
Jana Mižíková -
Využití Kinect pro rehabilitaci v domácím prostředí
Jakub Vraný -
Využití Kinect senzorů pro Motion Capture s programy Source Filmmaker a Blender
Jan VANĚK -
Face symmetry analysis with MS Kinect sensor
Jakub Ciler