Žák s mentálním postižením v pedagogické komunikaci – Martina GŘUNDĚLOVÁ
Martina GŘUNDĚLOVÁ
Bakalářská práce
Žák s mentálním postižením v pedagogické komunikaci
A pupil with mental disabled in Pedagogical communication
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je popsat způsob a průběh pedagogické komunikace v běžné třídě základní školy, ve které jsou individuálně integrovaní dva žáci s lehkou mentální retardací. Teoretická část práce objasňuje pojmy související s problematikou pedagogické komunikace, mentální retardací a integrací. V praktické části prostřednictvím pozorování zjišťuji, jakým způsobem probíhá komunikace mezi jednotlivými …víceAbstract:
The subject of the Bachelor?s thesis is to describe the process and the way of the Pedagogical (teaching) communication in the elementary school in which two pupils with mental disorder are individually integrated. The theoretical part of the thesis describes the terms that are closely related with the problems in the Pedagogical (teaching) communication, mental disorder and integration of the pupils …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2011
Zveřejnit od: 8. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 5. 2011
- Vedoucí: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GŘUNDĚLOVÁ, Martina. Žák s mentálním postižením v pedagogické komunikaci. Ostrava, 2011. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi se zaměřením na předškolní věk
Michaela HERZÁNOVÁ -
Význam edukace a komunikace u seniorské populace.
Kamila BOLECHOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Komunikace školy v krizových situacích
Kateřina Kupcová -
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků s lehkým a středním stupněm mentální retardace z pohledu asistenta pedagoga
Lenka KAVALCOVÁ -
Asistent pedagoga partnerem pro dítě s mentální retardací
Barbora RULÍŠKOVÁ -
Vzdělávání a výchova žáků s těžkou mentální retardací a ADHD z pohledu asistenta pedagoga a rodiny
Beata BARTOŠOVÁ