Žák s mentálním postižením v pedagogické komunikaci – Martina GŘUNDĚLOVÁ
Martina GŘUNDĚLOVÁ
Bachelor's thesis
Žák s mentálním postižením v pedagogické komunikaci
A pupil with mental disabled in Pedagogical communication
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je popsat způsob a průběh pedagogické komunikace v běžné třídě základní školy, ve které jsou individuálně integrovaní dva žáci s lehkou mentální retardací. Teoretická část práce objasňuje pojmy související s problematikou pedagogické komunikace, mentální retardací a integrací. V praktické části prostřednictvím pozorování zjišťuji, jakým způsobem probíhá komunikace mezi jednotlivými …moreAbstract:
The subject of the Bachelor?s thesis is to describe the process and the way of the Pedagogical (teaching) communication in the elementary school in which two pupils with mental disorder are individually integrated. The theoretical part of the thesis describes the terms that are closely related with the problems in the Pedagogical (teaching) communication, mental disorder and integration of the pupils …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2011
Accessible from:: 8. 4. 2011
Thesis defence
- Date of defence: 17. 5. 2011
- Supervisor: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
GŘUNDĚLOVÁ, Martina. Žák s mentálním postižením v pedagogické komunikaci. Ostrava, 2011. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi se zaměřením na předškolní věk
Michaela HERZÁNOVÁ -
Význam edukace a komunikace u seniorské populace.
Kamila BOLECHOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Komunikace školy v krizových situacích
Kateřina Kupcová -
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků s lehkým a středním stupněm mentální retardace z pohledu asistenta pedagoga
Lenka KAVALCOVÁ -
Asistent pedagoga partnerem pro dítě s mentální retardací
Barbora RULÍŠKOVÁ -
Vzdělávání a výchova žáků s těžkou mentální retardací a ADHD z pohledu asistenta pedagoga a rodiny
Beata BARTOŠOVÁ