Naplánování a realizace komunikační kampaně a dopad dodatečných zásahů na její účinnost – Bc. Petr Vojtíšek
Bc. Petr Vojtíšek
Master's thesis
Naplánování a realizace komunikační kampaně a dopad dodatečných zásahů na její účinnost
Planning and Realization of the Communication Campaign and the Impact of Subsequent Changes into its Efficiency
Abstract:
Práce sleduje přípravu a tvorbu dvou konkrétních komunikačních kampaní. Popisuje zadání, zpracování a jejich výslednou realizaci. Srovnává původní zadání s výslednou realizovanou podobou. Zkoumá dopad redukce rozpočtu kampaně v důsledku vrcholící finanční krize a hodnotí vliv kampaně na utváření image výrobce a jeho značky na trhu. Porovnává obě kampaně a řeší, zda dodatečný zásah do jejich exekuce …moreAbstract:
The dissertation focuses on the preparation and creation of two particular communication campaigns. It describes the assignment, processing and final implementation of such campaigns. It compares the original assignments and the final version of the campaigns. The dissertation examines the impact of the campaign budget reductions as a result of the culminating financial crisis and assesses the impact …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/vlg3c/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2012
- Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Reader: PhDr. Marek Matějka, Ing. Miroslav Kozel
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VOJTÍŠEK, Petr. \textit{Naplánování a realizace komunikační kampaně a dopad dodatečných zásahů na její účinnost}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2012. Available from: https://theses.cz/id/fak7ic/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace v cestovním ruchu: analýza vybraného příkladu
Safonkina Safonkina -
Marketingová komunikace rodinné firmy Luxsense s.r.o.
Martin Neubert -
Marketingová komunikace společnosti Statek Samsara s.r.o.
Iveta Meluzínová -
Marketingová a vizuální komunikace prezidentské kampaně Marka Hilšera
Jakub Dudáček -
Marketingová komunikace vybrané firmy; návrh vizuální komunikace
Viktorija Bessenyey -
Grafické online nástroje pro podporu firemní marketingové komunikace na sociálních sítích
Aleš Grepl -
Marketingová a vizuální komunikace Města Jesenice
Antonín Jumr -
Vizuální styl a marketingová komunikace turistické oblasti Teplicka
Tereza Smitková