Naplánování a realizace komunikační kampaně a dopad dodatečných zásahů na její účinnost – Bc. Petr Vojtíšek
Bc. Petr Vojtíšek
Diplomová práce
Naplánování a realizace komunikační kampaně a dopad dodatečných zásahů na její účinnost
Planning and Realization of the Communication Campaign and the Impact of Subsequent Changes into its Efficiency
Anotace:
Práce sleduje přípravu a tvorbu dvou konkrétních komunikačních kampaní. Popisuje zadání, zpracování a jejich výslednou realizaci. Srovnává původní zadání s výslednou realizovanou podobou. Zkoumá dopad redukce rozpočtu kampaně v důsledku vrcholící finanční krize a hodnotí vliv kampaně na utváření image výrobce a jeho značky na trhu. Porovnává obě kampaně a řeší, zda dodatečný zásah do jejich exekuce …víceAbstract:
The dissertation focuses on the preparation and creation of two particular communication campaigns. It describes the assignment, processing and final implementation of such campaigns. It compares the original assignments and the final version of the campaigns. The dissertation examines the impact of the campaign budget reductions as a result of the culminating financial crisis and assesses the impact …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vlg3c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: PhDr. Marek Matějka, Ing. Miroslav Kozel
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace v cestovním ruchu: analýza vybraného příkladu
Safonkina Safonkina -
Marketingová komunikace rodinné firmy Luxsense s.r.o.
Martin Neubert -
Marketingová komunikace společnosti Statek Samsara s.r.o.
Iveta Meluzínová -
Marketingová a vizuální komunikace prezidentské kampaně Marka Hilšera
Jakub Dudáček -
Marketingová komunikace vybrané firmy; návrh vizuální komunikace
Viktorija Bessenyey -
Grafické online nástroje pro podporu firemní marketingové komunikace na sociálních sítích
Aleš Grepl -
Marketingová a vizuální komunikace Města Jesenice
Antonín Jumr -
Vizuální styl a marketingová komunikace turistické oblasti Teplicka
Tereza Smitková