Bc. Petr Vojtíšek

Diplomová práce

Naplánování a realizace komunikační kampaně a dopad dodatečných zásahů na její účinnost

Planning and Realization of the Communication Campaign and the Impact of Subsequent Changes into its Efficiency
Anotace:
Práce sleduje přípravu a tvorbu dvou konkrétních komunikačních kampaní. Popisuje zadání, zpracování a jejich výslednou realizaci. Srovnává původní zadání s výslednou realizovanou podobou. Zkoumá dopad redukce rozpočtu kampaně v důsledku vrcholící finanční krize a hodnotí vliv kampaně na utváření image výrobce a jeho značky na trhu. Porovnává obě kampaně a řeší, zda dodatečný zásah do jejich exekuce …více
Abstract:
The dissertation focuses on the preparation and creation of two particular communication campaigns. It describes the assignment, processing and final implementation of such campaigns. It compares the original assignments and the final version of the campaigns. The dissertation examines the impact of the campaign budget reductions as a result of the culminating financial crisis and assesses the impact …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka, Ing. Miroslav Kozel

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní