Tomáš Bureš
Bachelor's thesis
Modifikace hry Minecraft pro XNA
Modification of the Game Minecraft for XNA
Anotácia:
Cílem práce je vytvořit modifikovanou verzi hry Minecraft v technologii XNA. Hra bude poskytovat většinu běžné funkcionality původní hry, jako je tvorba krajiny, těžba surovin, pohyb po krajině, "crafting system", vodu, počasí a rozšířený výběr zbraní. Hra bude zpracovaná ve 2D a bude podporovat multiplayer.Abstract:
The main goal of my dissertation is to create modified version of the game called Minecraft with a usage of XNA technology. Game will provide most of the fuctions of the original game as is landscape creation, harvesting of resources, moving across the land, crafting system, water, weather and extended variety of weapons. Game will be in 2D a will support multiplayer.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/98916
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
- Vedúci: David Ježek
- Oponent: Ľuboš Chupáč
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBachelor programme / odbor:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti XNA Game Studia
Ivona Raszková -
Vývoj her na platformě XNA
Tomáš Lamr -
Využití frameworku XNA při vývoji her
David LIBERDA -
Počítačová hra - Skákací hra pomocí Pygame
Ondřej NEČESANÝ -
Počítačová hra pro nevidomé
Lukáš Vámoš -
Výuková pomůcka -- počítačová hra -- Klasická hra v kostky
Lukáš Hlavatý -
3d interaktivní počítačová hra pro děti předškolního věku
František Cisko -
Puzzle platformová počítačová hra
Michal TOMÁŠEK