Společenská odpovědnost firem v České republice – Ing. Martin Janata
Ing. Martin Janata
Bachelor's thesis
Společenská odpovědnost firem v České republice
Corporate Social Responsibility in the Czech Republic
Anotácia:
Ve své bakalářské práci se zabývám společenskou odpovědností firem a jejím uplatňováním v České republice. Společenská odpovědnost firem je známý a celosvětově uznávaný pojem. V posledních několik letech získává na významu i v České republice. V mé práci se zabývám teoretickými poznatky na poli CSR, jeho pozitivy a negativy a stavem CSR v České republice. Aplikační část je věnována analýze činností …viacAbstract:
In my thesis I deal with corporate social responsibility and its implementation in the Czech Republic. Corporate social responsibility is a known and worldwide recognized concept. This concept has been gaining a lot of importance in a few last years. In my thesis I deal with teoretic knowledge regarding of CSR, its positives and negatives and its state in the Czech Republic. The practical part is devoted …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/s4zjg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
- Vedúci: Ing. Lenka Sedláčková
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Corporate Climate Responsibility
Marta Hadravová -
Magnitude of corporate communication with media
Yury Kositsyn -
Magnitude of corporate communication with media
Hazal Yildiz -
Corporate Social Responsibility in a concrete firm
Chunyi Zhao -
Corporate social responsibility and its influence on corporate image
Pavla KŘÍŽKOVÁ -
Green human resource management and corporate environmental performance in the hotel industry
Tan Nhat Pham -
Je Corporate Social Responsibility při nízkých cenách dodržitelná? Na příkladu H&M.
Anna Zwierzynová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan