Návrh na zvýšení návštěvnosti kavárny – Petra Mariánková
Petra Mariánková
Diplomová práce
Návrh na zvýšení návštěvnosti kavárny
Design for Visit Rate Increase of the Cafe
Anotace:
Cílem diplomové práce byl návrh na zvýšení návštěvnosti kavárny. Teoretická část vymezuje východiska marketingového mixu služeb a zabývá se charakteristikou marketingového prostředí kavárny. K naplnění cíle byl použit nejen marketingový výzkum metodou dotazování a pozorování (benchmarking), ale také SWOT analýza a poziční mapa. Na základě zjištěných výsledků byly v práci uvedeny návrhy a doporučení …víceAbstract:
The aim of the thesis was a proposal to increase attendance of a cafe. The theoretical part defines the resources of the mix of marketing services and discusses the characteristics of the marketing environment of the cafe. To achieve the goal, not only did I use the marketing research method of interviewing and observation (benchmarking) but also the SWOT analysis and positional map. Based on the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/113471
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2016
- Vedoucí: Jana Ostrožná
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
Marketing Mix of Kerala Feeds Ltd.
Aju Babu -
An Analytical Examination of The Importance of Marketing Mix for Laundry Care Products in the Czech Republic
Filip Šajty -
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
Vladyslava Molodzinovska -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Marketing Mix of the Hotel "U Lišky"
Anastassiya Issakova -
Unraveling the Success of Prime Beverages: An Analysis of the Marketing Mix
Laman Guliyeva