Možnosti rozvíjení žákovského čtení s porozuměním v závěru prvostupňové edukace – Johana SROKOVÁ
Johana SROKOVÁ
Diplomová práce
Možnosti rozvíjení žákovského čtení s porozuměním v závěru prvostupňové edukace
The possibilities of developing pupil´s reading literacy at the end of the first grade education
Anotace:
Předkládaná diplomová práce nesoucí název Možnosti rozvíjení žákovského čtení s porozuměním v závěru prvostupňové edukace se zabývá problematikou formování žákovského čtení s porozuměním a primárně se věnuje budování této dovednosti ve školním prostředí. Teoretická část vymezuje základní pojmy, jimiž jsou například: gramotnost, čtenářská gramotnost, funkční gramotnost a negramotnost. Současně popisuje …víceAbstract:
This diploma thesis is called Possibilities of developing pupil´s reading literacy at the end of the first grade education occupies with issues of shape pupil´s reading with understanding and pay attention to building this skill at school surroundings. The theoretical part defines basic phrases such as: literacy, reading literacy, function literacy and illiteracy. At the same time describes process …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Radana Metelková Svobodová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SROKOVÁ, Johana. Možnosti rozvíjení žákovského čtení s porozuměním v závěru prvostupňové edukace. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Ester Stará - poezie a próza pro děti mladšího školního věku a jejich didaktické využití na 1. stupni ZŠ
Markéta REJMANOVÁ -
Světová fantasy pro děti mladšího školního věku
Simona JEŽKOVÁ -
Smrt v tvorbě pro čtenáře mladšího školního věku
Alžběta ONDRAČKOVÁ -
Detektivní příběhy pro čtenáře mladšího školního věku
Lucie ROSYPÁLKOVÁ -
Současný dětský čtenář mladšího školního věku
Markéta KOLDOVÁ -
Identifikace dítěte mladšího školního věku s literárním dílem a divadelním představením
Miroslav Jindra -
Zájmová četba na podporu rozvoje čtenářství u dětí mladšího školního věku (3. - 5. ročník základní školy).
Michaela Hrdličková -
Rozvoj morálního usuzování u žáků mladšího školního věku
Marie Jindrová