Johana SROKOVÁ

Diplomová práce

Možnosti rozvíjení žákovského čtení s porozuměním v závěru prvostupňové edukace

The possibilities of developing pupil´s reading literacy at the end of the first grade education
Anotace:
Předkládaná diplomová práce nesoucí název Možnosti rozvíjení žákovského čtení s porozuměním v závěru prvostupňové edukace se zabývá problematikou formování žákovského čtení s porozuměním a primárně se věnuje budování této dovednosti ve školním prostředí. Teoretická část vymezuje základní pojmy, jimiž jsou například: gramotnost, čtenářská gramotnost, funkční gramotnost a negramotnost. Současně popisuje …více
Abstract:
This diploma thesis is called Possibilities of developing pupil´s reading literacy at the end of the first grade education occupies with issues of shape pupil´s reading with understanding and pay attention to building this skill at school surroundings. The theoretical part defines basic phrases such as: literacy, reading literacy, function literacy and illiteracy. At the same time describes process …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PhDr. Radana Metelková Svobodová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SROKOVÁ, Johana. Možnosti rozvíjení žákovského čtení s porozuměním v závěru prvostupňové edukace. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta