Promítací algoritmy v počítačové grafice – Bc. Boris BARÁK
Bc. Boris BARÁK
Bakalářská práce
Promítací algoritmy v počítačové grafice
Projection algorithms in computer graphics
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je podrobně charakterizovat algoritmy, které se v současné době používají v prostorové počítačové grafice a rovněž vytvořit program společně s prezentací těchto algoritmů pro potřeby výuky počítačové grafiky. Program je navržen v jazyce C++ tak, aby umožnil výběr modelu načítaného ze souboru a jeho zobrazování pomocí OpenGL v druzích promítání probraných v teoretické části …víceAbstract:
It is an objective of the bachelor thesis to characterize algorithms which are used in the three-dimensional graphics nowadays in detail, and also to create a program, along with the presentation of these algorithms, for needs of teaching the computer graphics. The program is designed in the C++ language in order to enable selection of a model of a loaded file and its visual display through the use …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2007
Zveřejnit od: 25. 5. 2007
Identifikátor:
6172
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2007
- Vedoucí: Ing. Pavel Pokorný, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BARÁK, Boris. Promítací algoritmy v počítačové grafice. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 25. 05. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 5. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyBakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informační technologie
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj herních aplikací s využitím OpenGL
Antonín Kühtreiber -
Grafický engine na základech OpenGL pro podporu 3D animací
Pavel Stupka