Bc. Boris BARÁK
Bachelor's thesis
Promítací algoritmy v počítačové grafice
Projection algorithms in computer graphics
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je podrobně charakterizovat algoritmy, které se v současné době používají v prostorové počítačové grafice a rovněž vytvořit program společně s prezentací těchto algoritmů pro potřeby výuky počítačové grafiky. Program je navržen v jazyce C++ tak, aby umožnil výběr modelu načítaného ze souboru a jeho zobrazování pomocí OpenGL v druzích promítání probraných v teoretické části …moreAbstract:
It is an objective of the bachelor thesis to characterize algorithms which are used in the three-dimensional graphics nowadays in detail, and also to create a program, along with the presentation of these algorithms, for needs of teaching the computer graphics. The program is designed in the C++ language in order to enable selection of a model of a loaded file and its visual display through the use …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 5. 2007
Accessible from:: 25. 5. 2007
Identifier:
6172
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2007
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BARÁK, Boris. Promítací algoritmy v počítačové grafice. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 25. 05. 2007
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 25. 5. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Applied InformaticsBachelor programme / field:
Engineering Informatics / Information Technologies
Theses on a related topic
-
Vývoj herních aplikací s využitím OpenGL
Antonín Kühtreiber -
Grafický engine na základech OpenGL pro podporu 3D animací
Pavel Stupka