Analýza trhu finančního poradenství se zaměřením na společnost Partners Financial Services, a.s. – Soňa Prošvicová
Soňa Prošvicová
Diplomová práce
Analýza trhu finančního poradenství se zaměřením na společnost Partners Financial Services, a.s.
Financial advisory market analysis with focus on Partners Financial Services a.s.
Anotace:
Cílem práce je provést marketingový výzkum a analýzu obecných informací o finančním poradenství s následným zaměřením na značku společnosti Partners. První část práce je věnována teoretickým informacím o marketingu, marketingové komunikaci, marketingovém výzkumu, spotřebním chování a finančním poradenství. Začátek praktické části je věnován představení společnosti Partners, po kterém následuje samotný …víceAbstract:
The aim of the thesis is to carry out marketing research and to conduct an analysis of the financial advisory market followed by a brand study of the company Partners. The first part of the thesis is theoretical, and it is devoted to general information about marketing, marketing communication, marketing research, consumer behavior, and financial advisory. The beginning of the practical part is dedicated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 7. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2015
- Vedoucí: Radek Tahal
- Oponent: Lucie Krejzová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44011
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Finanční poradenství a tvorba finančního plánu
Eduard ŠUSTER -
Marketingová komunikace OVB Allfinanz, a.s. na trhu finančního poradenství
Jiří Hrdlička -
Nezávislé finanční poradenství a psychologické aspekty prodeje a nabídky finančních produktů
Petra Háčková -
Marketing ve finančním poradenství
Marie Ortová -
Zpracování podnikatelského záměru na založení kanceláře finančního poradenství
Milan Košárek -
Spotřební chování na trhu finančního poradenství se zaměřením na společnost OVB Allfinanz, a.s.
Jana Látalová -
Příspěvek k návrhu marketingové stategie finančního poradenství
Martin Sedlák -
The Rothschilds and the PRC: Banking, Financial and Other Interactions between the Red Shield Dynasty and the Red China
David Gardáš