Integrace žáků s poruchami autistického spektra na prvním stupni základní školy – Bc. Simona Viktorínová
Bc. Simona Viktorínová
Diplomová práce
Integrace žáků s poruchami autistického spektra na prvním stupni základní školy
The integration of pupils with autism in the first degree of the elementary school
Anotace:
Tato práce pojednává o možnostech integrace jedinců s poruchami autistického spektra do běžných škol. Práce je rozdělena na čtyři části. V první části vymezuji základní charakteristiku, klasifikaci a etiologii PAS. V druhé části se zabývám systémem vzdělávání v České republice, legislativními normami, typy škol a způsoby intervence při edukaci jedinců s PAS. Třetí část pojednává o integraci a jejím …víceAbstract:
This paper deals with the possibilities for integration of individuals with Pervasive Development Disorders (PDD) in elementary schools in the Czech Republic. It is divided into four chapters. The first chapter deals with the characteristics, classification, and etiology of PDD. In the second chapter, I introduce the Czech Educational System, legislative standards, types of schools, and styles of intervention …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/s91kq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 5. 2010
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Mgr. Barbora Bazalová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Speciálně pedagogické centrum
David Gilbert -
Speciálně pedagogické centrum v soukromém středním odborném učilišti ve Vězeňské službě ČR
Jana Černá -
Software pro evidenci klientů a dokumentaci vyšetření pro speciálně pedagogické centrum
Josef Kulhavý -
Význam speciálně pedagogické podpory u dětí se zrakovým znevýhodněním z pohledu speciálních pedagogů, pedagogů mateřské školy a rodičů
Radka Janošková -
Pomůcky při speciálně pedagogické péči na Základní škole logopedické v Hradci Králové
Vendula Jírová -
Spolupráce speciálně pedagogického centra a základní školy při realizaci podpůrných opatření v procesu inkluzivního vzdělávání žáků se zrakovým postižením
Eva Šmídová -
Integrace dětí se specificky narušeným vývojem řeči z pohledu logopeda speciálně pedagogického centra
Michaela Mlynárová -
Strukturované učení u žáků s poruchami autistického spektra a přidruženým mentálním postižením
Martina TOPOLOVÁ