Marketingové komunikace oděvní značky – Zuzana ŠULÍKOVÁ
Zuzana ŠULÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingové komunikace oděvní značky
Marketing Communications of a Fashion Brand
Anotácia:
Bakalářská práce pojednává o marketingové komunikaci užívané v módním průmyslu se zaměřením na španělskou oděvní značku Zara. Účelem této práce je vymezit užití marketingové komunikace v oblasti oděvního průmyslu a následně zmapovat užité komunikační nástroje společnosti Zara na českém trhu. Hlavním cílem této práce je vyhodnocení vnímání těchto komunikačních nástrojů spotřebiteli a také posouzení …viacAbstract:
The key theme of this bachelor thesis is a description of marketing communication used in the fashion industry with a closer focus on the Spanish clothing brand Zara. The main aim for this work is to analyse and define the tools of marketing communications used by Zara and subsequently evaluate their common knowledge and knowledge of their content among its recipients by the assistance of quantitative …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2013
Zverejniť od: 25. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠULÍKOVÁ, Zuzana. Marketingové komunikace oděvní značky. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix vybraného podniku
Natálie Michaliková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový mix hokejového klubu HC Vítkovice Ridera
Veronika Štefková -
Marketingový mix společnosti Right Indicada
Katrin Walicová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Petr Vavřík -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová