Aspekty Customer journey na B2B trhu ve vybrané společnosti – Bc. Tereza Pavlová
Bc. Tereza Pavlová
Master's thesis
Aspekty Customer journey na B2B trhu ve vybrané společnosti
Aspects of the Customer journey in the B2B market in a selected company
Abstract:
Diplomová práce se zabývá rozborem Customer journey na B2B trhu u vybrané společnosti. Cílem práce je navrhnout taková doporučení, která při splnění stanovených předpokladů budou zvyšovat efektivitu marketingových procesů a přinesou společnostem ve vybraném odvětví stálé a loajální zákazníky. V literární rešerši jsou popsána základní témata jako je Customer journey, mapování Customer journey, Customer …moreAbstract:
The thesis deals with the analysis of the Customer journey in the B2B market of a selected company. The aim of the thesis is to propose recommendations that, if the stated assumptions are met, will increase the efficiency of marketing processes and bring permanent and loyal customers to companies in the selected sector. In the literature search, basic topics such as Customer journey, Customer journey …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2024
- Supervisor: JUDr. Andrea Hrdličková, Ph.D.
- Reader: Radovan Kožíšek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PAVLOVÁ, Tereza. \textit{Aspekty Customer journey na B2B trhu ve vybrané společnosti}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2024. Available from: https://theses.cz/id/fbok6h/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / specializace:
Economics and Management / Management
Theses on a related topic
-
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Regina Dervišoska -
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
Veronika Masná -
Zákaznická spokojenost ve firmě RUMBURK KELLY s. r. o.
David Šafr -
Zákaznická spokojenost v online nakupování
Rosalie Ovesná -
Postoj zákazníků a zákaznická spokojenost s luxusními hotely ve Vietnamu
Thi Nga Vo -
CUSTOMER SATISFACTION
Sai Sivasankaran Palani -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane