Návrh systému řízení stížností pro finanční instituci – Pavla Fryšová
Pavla Fryšová
Diplomová práce
Návrh systému řízení stížností pro finanční instituci
Complaints - handling process proposal in financial organisation
Anotace:
Proč si stěžují naši zákazníci? Zajímavá otázka, že? Jenže není. Je vcelku zbytečná. Proč? Protože tato otázka požaduje vysvětlení následku, tedy něčeho, co se již stalo a nelze to zvrátit. Podobná otázka by mohla znít: Co mám dělat, když se mi rozlije mléko? Z toho vyplývá, že zabývat se následky je zbytečné. Proto musíme jít dál a trochu hlouběji, abychom zjistili skutečnou příčinu.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/16727
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2008
- Vedoucí: Alena Plášková
- Oponent: Andrea Hrudková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/16727
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Kasační stížnost
Sandra Studničková