Pavla Fryšová

Diplomová práce

Návrh systému řízení stížností pro finanční instituci

Complaints - handling process proposal in financial organisation
Anotace:
Proč si stěžují naši zákazníci? Zajímavá otázka, že? Jenže není. Je vcelku zbytečná. Proč? Protože tato otázka požaduje vysvětlení následku, tedy něčeho, co se již stalo a nelze to zvrátit. Podobná otázka by mohla znít: Co mám dělat, když se mi rozlije mléko? Z toho vyplývá, že zabývat se následky je zbytečné. Proto musíme jít dál a trochu hlouběji, abychom zjistili skutečnou příčinu.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2008
  • Vedoucí: Alena Plášková
  • Oponent: Andrea Hrudková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/16727

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management

Práce na příbuzné téma