Kooperativní vyučování v předmětu geografie pro střední školy. – Kristýna NEUBAUEROVÁ
Kristýna NEUBAUEROVÁ
Master's thesis
Kooperativní vyučování v předmětu geografie pro střední školy.
Cooperative teaching in the subject of geography for secondary schools.
Anotácia:
Tato diplomová práce pojednává o problematice kooperativního vyučování v rámci středních škol v předmětu geografie. Je rozdělena do dvou částí ? teoretické a praktické. Teoretická část se skládá ze čtyř kapitol. První pojednává o organizačních formách výuky a jejich rozlišení. Druhá kapitola se zabývá kooperativním vyučováním. Zde jsou představeny základní charakteristiky této problematiky. Další kapitola …viacAbstract:
This diploma thesis deals with problems of the cooperative teaching in secondary schools in the subject of geography. It is divided into two parts ? theoretical and practical. The theoretical part consists of four chapters. The first deals with an organizational forms of teaching and their differentiation. The second chapter deals with the cooperative teaching. Here are introduced basic charakteristics …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Pavla Soukupová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NEUBAUEROVÁ, Kristýna. Kooperativní vyučování v předmětu geografie pro střední školy.. Plzeň, 2012. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáUniversity of West Bohemia
Faculty of Philosophy and ArtsMaster programme / odbor:
Teacher Training for Secondary Schools / Základy společenských věd-Geografie
Práce na příbuzné téma
-
Využití metod badatelsky orientované vyuky a vyuky STEM (science - technology - engineering - mathematics) při práci s nadanymi žáky ve věku 8 až 12 let.
Jakub IVANIČ -
Metody a organizační formy výuky rozvíjející komunikativní dovednosti žáků 2. stupně základních škol v Olomouckém kraji
Zuzana CALÁBKOVÁ -
Vybrané metody a formy výuky matematiky používané v základních školách
Tereza Lišková -
Metody a organizační formy výuky rozvíjející komunikační dovednosti žáků 2. stupně ZŠ
Eva DRDOVÁ -
Organizační formy vyučování ve výuce anglického jazyka na druhém stupni základních škol
Andrea DOUDOVÁ -
Organizační formy ve výuce anglického jazyka
Kateřina BÍLKOVÁ -
Odlišné metody a formy výuky v hodinách zeměpisu
Klára Hartychová -
Organizační formy výuky v hodinách občanské výchovy
Žaneta JINDROVÁ