Klára Tomaňová

Diplomová práce

Analýza chování vysokoškolských studentů a učitelů na trhu tištěného a internetového zpravodajství

Analysis of Student and Lecturer Behaviour on the Print and Internet News Market
Anotace:
Cílem této diplomové práce je přiblížit problematiku masové komunikace a žurnalistiky, konkrétně pak tištěného a internetového zpravodajství. Práce je následně doplněna také o výzkum týkající se tohoto tématu, jehož cílem je zjistit charakteristické prvky v chování vysokoškolských studentů a učitelů ve vztahu k tištěnému a internetovému zpravodajství.
Abstract:
The aim of this thesis is to approach the issue of mass communication and journalism, specifically printed and online news. The work is then supplemented with research on this topic, aiming to identify characteristic features in the behavior of university students and lecturers in relation to the printed and Internet news.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2011
  • Vedoucí: Vojtěch Spáčil
  • Oponent: Tomáš Balcar

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod