Bc. Jana Zmeškalová
Master's thesis
Marketingový mix podniku
Marketing mix of a company
Abstract:
Autor: Bc. Jana Zmeškalová Název: Marketingový mix společnosti Tally Weijl Retail Czech, s.r.o. Diplomová práce stručně charakterizuje prvky marketingového mixu, dále rozpracovává jednotlivé složky komunikačního mixu podniku, průzkum trhu a marketingové analýzy. Cílem diplomové práce je nejprve zhodnotit současný stav komunikace společnosti, následně pak sestavit návrh komunikačního mixu se zapojením …moreAbstract:
Author: Bc. Jana Zmeškalová Title: Marketing mix for company Tally Weijl Retail Czech, Ltd. Diploma thesis briefly describe elements of marketing mix, and also components of corporate communication mix, marketing research and analysis. The object of the thesis is an evaluation of a present communication mix of a selected company, consequently a proposal of the new mix including some modern elements …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2013
Identifier:
https://is.sting.cz/th/xmhya/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 5. 2013
- Supervisor: Ing. Rostislav Tesař
- Reader: Ing. Romana Sasková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Zefektivnění public relations neziskové organizace
Vendula Jurečková -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová -
Public relations města Postoloprty a využití komunikačních kanálů
Martina Seifertová -
Využívání public relations a dalších nástrojů v marketingové komunikaci firmy
Nhung Quachová